Sklady a logistika

Pořádek je základ.

Co nabízíme?

Zabýváme se vším týkajícím se skladu a logistiky v Pohodě. Jsme dlouholetými certifikovanými partnery firmy Stormware a sbíráme a šíříme praktické zkušenosti jak z používání Pohody, tak z obecných skladových procesů, evidence zásob, objednávání. Známe specifika řady oblastí a dlouhodobě spolupracujeme s dalšími partnery.

Nejčastěji řešíme:

  • mobilní terminály ve skladu pro urychlení a zpřesnění evidence,
  • expedice zboží e-shopy a velkoobchody,
  • evidence a zjednodušení přepravy zásilek,
  • značení zboží při výrobě, dovozu i expedici („brandování“),
  • problematiku globálního značení a standardů (GS1 pro obchodní zboží, VDA a GTL pro automotive, atd.)
  • a výměnu dat mezi systémy, přechody mezi různými systémy, importy dat, automatizace procesů.

Služby na míru každému

Snažíme se vždy vyjít vstříc zákazníkovi a zisk není tím jediným a hlavním cílem vzájemné spolupráce. Svoji práci děláme již 10 let, děláme ji především proto, že nás baví, a naši zákazníci a partneři jsou často zároveň také přáteli, se kterými se setkáváme i při dalších neformálních příležitostech. Proto preferujeme spolupráci s dlouhodobějším výhledem, protože zavádění firemních procesů je většinou běh na delší trať a nemá žádný význam jej uspěchat – výsledkem jsou pak přetížení a nespokojení zaměstnanci a neefektivně fungující firma, řešení problémů horkou jehlou a vytloukání klínu klínem. Znalosti historických souvislostí pak jen při dlouhodobější spolupráci vše zjednodušují.

Výhody spolupráce s námi

Nesnažíme se dělat všechno, naopak se specializujeme na skladování a logistiku v malých a středních firmách, kde je potřeba optimalizovat skladové procesy, ale nasazení pokročilých podnikových informačních systémů (SAP, Dynamics Nav, K2 apod.) překračuje finanční možnosti společnosti nebo prostě tak rozsáhlý a modulární systém není potřebný.

Můžete si takový luxus dovolit?

Protože každý zákazník je v jiné situaci, má jiné požadavky, očekávání a také možnosti, lze nejnázorněji rozdělit nabízené služby v oblasti skladů a logistiky podobně, jako oblečení ve Vašem oblíbeném obchodě. S výběrem vhodné konfekční velikosti včetně úprav samozřejmě pomůžeme 🙂

S

Víte, co potřebujete a chcete ušetřit prostředky?

Pokud potřebujete některý náš konkrétní nabízený „krabicový“ produkt a máte čas a chuť se s ním seznámit sám, případně s naší vzdálenou pomocí, a víte, jak jej procesně začlenit do své firmy, můžeme vše provést na dálku a s nejnižšími možnými náklady.

Obvykle tímto způsobem dodáváme uživatelům Pohody naše řešení plusSystem (dříve PHsystem) pro práci s mobilními terminály a čárovými kódy ve skladu – podrobný popis plusSystemu je na zvláštních stránkách. Potřebný hardware k Vám přiveze přepravní společnost, instalaci provede s naší vzdálenou bezplatnou pomocí Váš správce IT, po telefonu Vám vysvětlíme princip fungování a zodpovíme dotazy a samozřejmě zůstaneme k dispozici pro řešení dalších požadavků.

Veškeré takto dodané produkty jsou samozřejmě plnohodnotné včetně veškerých souvisejících služeb, jen společně ušetříme na cestovném a v tomto případě neproduktivních jednáních, protože přesně víte, co potřebujete.

M

Máte zaveden skladový systém Pohoda i firemní procesy a preferujete osobní jednání a školení?

Samozřejmě můžeme přijet, Vy nám ukážete, jak Vaše firma funguje, my Vám ukážeme, zda a co Vám můžeme nabídnout a společně prodiskutujeme, zda to bude pro Vás mít spolupráce přínos, co Vám to přinese a také co Vás to bude stát a domluvíme se na dalším postupu. Pokud si nejste jisti, zda všechno děláte optimálně a zda není možné něco dělat lépe, díky našim zkušenostem z mnoha firem se můžeme pokusit taková místa najít a pokusit se je vylepšit.

Samozřejmě Vám budeme k dispozici při školení personálu, pokusíme se zodpovědět související otázky a předat Vám co nejvíce svých znalostí a zkušeností.

Předpokládaný rozsah a cena takových služeb budou již dohodnuty podle konkrétní situace a podmínek.

L

Používáte Pohodu na účetnictví, ale potřebujete "něco víc"? Vést sklad, řešit e-shop, expedovat zboží, označovat výrobky, komunikovat s externími aplikacemi...

Díky mnohaleté zkušenosti s procesy ve velkých firmách, znalosti standardů identifikace zboží (GS1) a dlouhodobé spolupráci s osvědčenými partnery umíme Pohodu uzpůsobit řadě provozů. Řešili jsme již velké e-shopy včetně správy objednávek a expedice, celní sklady, napojení stávajících e-shopů, generování štítků přepravců balíkových zásilek, komunikace s pokladními systémy atd.

Tam kde známe a existuje osvědčené řešení od spolehlivého dodavatele, tam jej využijeme – je zbytečné vynalézat kolo a využití standardizovaného řešení je dlouhodobě spolehlivější a levnější, než zakázkové aplikace. Ale pokud je potřeba něco jiného, jsme schopni navrhnout a vytvořit aplikaci přesně podle potřeb. Ostatně, většina našich „krabicových“ řešení vznikala jako projekty na míru.

XL

Zavádíte do firmy systém a hledáte takový, který umí vše co potřebujete?

Žádný systém není dokonalý a málokdy jeden systém pokryje veškeré požadavky. Kombinací osvědčených a mezi sebou komunikujících řešení od spolehlivých dodavatelů však již dokáže pokrýt nároky řady firem. Přitom to vše za výrazně nižší cenu, než v případě použití enterprise ERP systémů jako SAP, Dynamics Nav nebo systémů vytvářených na míru. 

Patříme k jedněm z nejzkušenějších v této oblasti a díky oborovým nadstavbám máme zákazníky používající Pohodu i v různých pro Pohodu „netypických“ oblastech – velké distribuční firmy, výrobní firmy, potravinářství, automotive atd. Dokážeme však také střízlivě a na rovinu uznat, kdy již řešení nad Pohodou není vhodné (požadavek na přílišnou specializaci nebo třeba vyšší zátěž, než je Pohoda schopna unést) a vyhnout se tak zbytečným nedorozuměním a potížím.

Dodáváme veškeré potřebné softwarové i hardwarové vybavení, zajišťujeme nebo zprostředkováváme servis na veškeré komponenty systému, v případě využití služeb od více dodavatelů zajišťujeme a zodpovídáme za koordinaci prací (např. aktualizace atd.).